FAQ – Ofte stilte spørsmål
Instruksjonsvideoer for Friskus og Fritidskortet er tilgjengelig på flere språk – norsk, engelsk, arabisk og fransk. Du finner videoene fra FAQ siden eller direkte her friskusas.no/hvordan-gjor-du-det/
Send oss gjerne innspill hvis det er noe du savner.
Instruksjonsvideoer på flere språk
Ved oppretting av en ny aktivitet kan du velge å planlegge når påmelding skal starte og/eller når påmelding skal stenge. Dermed kan du velge nøyaktig når det skal være mulig å melde seg på. Tidsrom for påmelding viser tydelig på aktiviteten.
Instruksjonsvideoer for Friskus og Fritidskortet er tilgjengelig på flere språk – norsk, engelsk, arabisk og fransk. Du finner videoene fra FAQ siden eller direkte her friskusas.no/hvordan-gjor-du-det/
Endring av Fritidskort-beløp
Vi har gjort det enklere å bruke opplasting av Excel-skjema for endring av beløp på flere Fritidskort av gangen.
- Endringer på eksisterende Fritidskort utføres og oppdateres innen 1 min
- Friskus håndterer formatteringsfeil i excel slik at fødselsnummer som starter med 0 legges inn korrekt
- Ved endring av beløp med negativ sum er det krav om dekning på kortet, dvs. at dersom man forsøker å trekke fra et høyere beløp enn det som er tilgjengelig vil ikke endringen bli utført og melding «Ikke dekning» vil vises som status.
- Oppdaterte statusmeldinger (se bilde)
Sikkerhet og vedlikehold
Det kjekkeste vi gjør av utvikling er å lage ny og forbedret funksjonalitet i Friskus. En viktig del av jobben vår er også å sørge for at plattformen er sikker, trygg, robust og effektiv. Derfor har vi denne perioden gjort flere oppdateringer «behind the scenes» for å gi rammeverket en intern oppussing.