Referanser
Jeg jobber som frivilligkoordinator i Mestring og helse i Tønsberg kommune. I stillingen som frivilligkoordinator arbeider jeg sammen med helsetjenestene, innbyggere og frivillige (organisasjoner og enkeltpersoner) for å få til mer og bedre samarbeid med frivilligheten på helse- og omsorgsfeltet. Kommunen har dyktige ansatte som skaper gode dager sammen med innbyggere med behov for helsetjenester. Samtidig er det mange som ønsker mer sosial kontakt og aktivitet. Og i samspill med frivilligheten kan vi få til mer.
I Tønsberg finnes det mange aktiviteter og sosiale møteplasser, blant annet på seniorsentre, frivilligsentral, frisklivsentral og lavterskeltilbud for psykisk helse. Tjenestestedene bruker friskus.com for å synliggjøre sine tilbud og søke frivillige til samarbeid. Ved å benytte den digitale plattformen samler og synliggjør vi aktiviteter og et mangfold av muligheter på en informativ og enkel måte. Slik blir det lettere for innbyggerne å se hva som skjer i nærområdet og delta på aktiviteter, arrangement og frivillige oppdrag.
Vi erfarer et godt samarbeid med friskus sosial entreprenør om å utvikle og implementere det digitale verktøyet for målgruppene i kommunen vår.
Kompetansen til Friskus og deira digitale løysing, var avgjerande når Volda kommune valde Friskus som levrandør for Fritidskortet.
Knallbra og tusen takk til Gjesdal kommune!! Jeg har ønsket meg Friskus til min kommune lenge, og jammen fikk jeg ønsket mitt oppfylt. Ungene er nå påmeldt #diggsommer – anbefales. Det var imponerende lett og oversiktlig.
Noen ønskar å delta litt, andre mykje. Gjennom Friskus får vi ein plattform for alle kor vi ser kva som skjer, samt vi kan legge inn eigne aktivitetar. Det unike er at både kommunen og frivilligheiten kan vere på samme plattform! Friskus er svært brukarvenleg og det er lett å få bistand frå Friskus-teamet.
Administrasjonen i Friskus er svært imøtekommande og har hjelpt oss godt i gang. Dei har heldt fine informasjonsmøter for brukarar her i Sørum. Superbrukarkurset har gitt oss opplæring i alle mogelegheitene som Friskus kan tilby for ien god aministrering av frivillig aktivitet i vår kommune.
Eg gledar meg til å få frivilligsertifikatet [frå Voss Frivilligsentral] – det er kult, eg likar at det er synleg og det skapar tilhørighet.
Friskus ser ut til å bli ein solid nasjonal modell som kan organisera norsk frivilligheit på ein meget effektiv og brukarvenleg måte. Vi i Aktiv På Dagtid er avhengig av eit organiseringsverktøy som gjer det mogeleg å kommunisera med våre deltakarar på ein effektiv og kostnadsbesparande måte. Vi ynskjer å vera ein open arena som invitera til ein aktiv kvardag, der dørstokkmila blir viska ut og folk får oppleva fellesskapet. Nettopp dette gjer Friskus no mogeleg for oss å oppnå. Den innsatsen vi gjer (i prosjektet) lagar grunnlaget for ein nasjonal modell som skapar verdi for mange.
.
Dette er heilt fantastisk! Friskus har både gjort det lettare å få oversikt over tilboda og å bli med.
Vi har til og med prøvd ut nye aktivitetar fordi vi blir trygg på kva det inneber å delta og aktivitetane er så lett tilgjengelege i friskus.
Vi erfarer at mange lokale aktører tar i bruk Friskus og synes det er enkelt å legge ut aktiviteter i kalenderen. Vi som jobber i kommunen vurderer kontinuerlig hvordan Friskus kan bli enda mer brukervennlig og intuitiv, på lik linje med folkene bak Friskus. Vi erfarer Friskus AS som svært lydhør og samarbeidsvillig når det gjelder videreutvikling. For eksempel tok Lørenskog kommune initiativ til å overføre lokal foreningsoversikt til Friskus slik at folk også finner kontaktinformasjon til lag og foreninger i portalen. Denne muligheten kan andre kommuner nyte godt av.
– Skapar kontakt mellom frivillige og aktivitetar
– Vi har vore med frå starten og har no tatt Friskus i ordinær drift.
– Skal fortsetja etter kommunesamanslåing.
– Friskus er det beste som er på “marknaden” no.
– God kompetanse i firmaet, gode å samarbeide med.
– Utviklarar som har arbeida med folk og forstår behovet i kommunane
– Mange gode råd og tips å hente frå å samarbeida med Friskus.
– Positivt med innbyggjarmøte kor Friskus deltek.
– Gode erfaringar frå involvering av innbyggjarane.
Mitt råd er:
Ha ein langsiktig implementeringsplan og jobb systematisk.
Antallet på datakurs har økt siden vi begynte med Friskus. Når de kommer på datakurs er det første de skal lære å komme inn på Friskus.
Friskus er enkel å nytta, aktivitetskalenderen er spesielt kjekk. Motiverande, fengande og lett å nytta. Med Friskus kan me få vist kvardagsglimta, gje informasjon, og søka etter Friskusar som kan bidra for å gjera ein forskjell for våre brukarar.
Mer fra oss?
Ønsker du oppdatering fra oss med tips, videoer, artikkler og nyheter?
Abonner på vårt nyhetsbrev!