Referansar

Noen ønskar å delta litt, andre mykje. Gjennom Friskus får vi ein plattform for alle kor vi ser kva som skjer, samt vi kan legge inn eigne aktivitetar. Det unike er at både kommunen og frivilligheiten kan vere på samme plattform! Friskus er svært brukarvenleg og det er lett å få bistand frå Friskus-teamet.
Administrasjonen i Friskus er svært imøtekommande og har hjelpt oss godt i gang. Dei har heldt fine informasjonsmøter for brukarar her i Sørum. Superbrukarkurset har gitt oss opplæring i alle mogelegheitene som Friskus kan tilby for ien god aministrering av frivillig aktivitet i vår kommune.
Eg gledar meg til å få frivilligsertifikatet [frå Voss Frivilligsentral] – det er kult, eg likar at det er synleg og det skapar tilhørighet.
Friskus ser ut til å bli ein solid nasjonal modell som kan organisera norsk frivilligheit på ein meget effektiv og brukarvenleg måte. Vi i Aktiv På Dagtid er avhengig av eit organiseringsverktøy som gjer det mogeleg å kommunisera med våre deltakarar på ein effektiv og kostnadsbesparande måte. Vi ynskjer å vera ein open arena som invitera til ein aktiv kvardag, der dørstokkmila blir viska ut og folk får oppleva fellesskapet. Nettopp dette gjer Friskus no mogeleg for oss å oppnå. Den innsatsen vi gjer (i prosjektet) lagar grunnlaget for ein nasjonal modell som skapar verdi for mange.
.
Dette er heilt fantastisk! Friskus har både gjort det lettare å få oversikt over tilboda og å bli med.
Vi har til og med prøvd ut nye aktivitetar fordi vi blir trygg på kva det inneber å delta og aktivitetane er så lett tilgjengelege i friskus.

Vi erfarer at mange lokale aktører tar i bruk Friskus og synes det er enkelt å legge ut aktiviteter i kalenderen. Vi som jobber i kommunen vurderer kontinuerlig hvordan Friskus kan bli enda mer brukervennlig og intuitiv, på lik linje med folkene bak Friskus. Vi erfarer Friskus AS som svært lydhør og samarbeidsvillig når det gjelder videreutvikling. For eksempel tok Lørenskog kommune initiativ til å overføre lokal foreningsoversikt til Friskus slik at folk også finner kontaktinformasjon til lag og foreninger i portalen. Denne muligheten kan andre kommuner nyte godt av.
– Skapar kontakt mellom frivillige og aktivitetar
– Vi har vore med frå starten og har no tatt Friskus i ordinær drift.
– Skal fortsetja etter kommunesamanslåing.
– Friskus er det beste som er på “marknaden” no.
– God kompetanse i firmaet, gode å samarbeide med.
– Utviklarar som har arbeida med folk og forstår behovet i kommunane
– Mange gode råd og tips å hente frå å samarbeida med Friskus.
– Positivt med innbyggjarmøte kor Friskus deltek.
– Gode erfaringar frå involvering av innbyggjarane.
Mitt råd er:
Ha ein langsiktig implementeringsplan og jobb systematisk.
Antallet på datakurs har økt siden vi begynte med Friskus. Når de kommer på datakurs er det første de skal lære å komme inn på Friskus.
Friskus er enkel å nytta, aktivitetskalenderen er spesielt kjekk. Motiverande, fengande og lett å nytta. Med Friskus kan me få vist kvardagsglimta, gje informasjon, og søka etter Friskusar som kan bidra for å gjera ein forskjell for våre brukarar.
Mer fra oss?
Ønsker du oppdatering fra oss med tips, videoer, artikkler og nyheter?
Abonner på vårt nyhetsbrev!